Que o fabricante HTC non pasa polo seu mellor momento é un tema que xa temos comentado en máis dunha ocasión neste blog, algo que é moi evidente no noso mercado, onde a súa cota de mercado é ínfima e nin tan sequera ten sede oficial desde hai uns meses. Porén, iso non quita que a compañía siga a tentar saír desa espiral negativa con novas propostas, a última o novo HTC U12+, un dispositivo de gama alta que se quere medir cos mellores.
O trebello vén equipado cunha pantalla de 6 polgadas Super LCD QHD+, con resolución de 2880 x 14440 píxeles e unha densidade de 537 píxeles por polgada. No seu interior leva un dos procesadores máis potentes, o Qualcomm Snapdragon 845, con GPU Adreno 630, xunto con 6 GB de RAM e 64 ou 128 GB de memoria interna, ampliábeis en calquera caso por tarxetas microSD de até 2 TB.
No apartado fotográfico, o HTC U12+ sucumbe á moda dos lentes dobres, tanto na parte frontal como na traseira. Así, a cámara dianteira está formada por dus sensores de 8 megapíxeles con apertura f/2.0 e a principal por un sensor de 12 megapíxeles (gran angular) con apertura f/1.75 e outro de 16 megapíxeles (telefoto) con f/2.6. Deste modo, semella que a fotografía é un dos seus puntos fortes, seguramente na idea de poder competir cos principais modelos da competencia (Samsung Galaxy S9+, Huawei P20 Pro, LG G7 QThink….), nos que este apartado está sobradamente cuberto.
Completando a listaxe de especificacións atopámonos con outras características relevantes, como a súa resistencia ao pó e á auga segundo o estándar IP68, a presenza do Bluetooth 5.0 con aptX, sensor de pegadas dixitais, USB-C e unha batería de 3500 mAh de capacidade con carga rápida. En canto ao sistema operativo, temos Android 8.0 Oreo de serie coa interface HTC Sense.
Dispoñibilidade e prezo
Sobre á súa dispoñibilidade, polo de agora non temos nin unha data nin un prezo para poder mercalo no noso país, mais temos a referencia do mercado asiático, onde estará por uns 780 euros ao cambio, polo que non sería de extranar que chegase aquí por uns 849 euros.
Htc ten que porse as pilas e baixar os seus pezos, que foi polo que se foron ó tacho.
Cando empezaron a perder cota de mercado deberían ter eliminado a súa capa de personalización e aliarse con Google para lanzar os ONE. Aforrarían custes e terían ventas e máis actualizacións.