Non son poucas as clientas de R que nos últimos meses veñen denunciando un empeoramento xeral dos servizos de atención ao cliente e comercial da compañía, unha cuestión que vén de reflexarse nun novo estudo que analiza estes servizos nos diferentes operadores.
A perda da riqueza e calidade na información que proporcionan por teléfono e o alto tempo de espera (superior ao minuto en media e a peor máxima de todas as operadoras, con máis de 200 segundos) son algunhas das cuestións que favoreceron este retroceso na operadora galega (outrora líder en atención ao cliente), perdendo postos a favor de Movistar e Ono, únicas empresas que aproban neste eido.
Neste senso, Movistar lidera a clasificación cun 6,13, compartindo aprobado con Ono, Telecable e Euskaltel, empresas que superan o 5. Entre os suspensos atopamos a Vodafone (4,97), seguido de preto por R (4,96), que á súa vez se sitúa por riba de Jazztel (4,36) e Orange (4,05), as compañías que ocupan a penúltima e última praza no ránking dos peores servizos de atención ao cliente.
O estudo tamén denuncia que R non informa correctamente sobre cuestións como a permanencia ou as penalizacións, pero amosa certo positivismo en que na operadora galega “só” é preciso facer, en media, 2 chamadas para resolver un problema, unha das cifras máis baixas fronte os casos extremos de Jazztel (7) e Orange (6).
Que pensades das conclusións deste estudo? Reflexan a vosa experiencia?
Eu son un dos que permanece en R por facer país (aínda que xa non sexa galega). Mais estou a punto de mudar de compañía xa que hai 4 meses que adquirin un terminal con 4G e non o podo utilizar este servizo, e non hai trazas de que sexa breve a ausencia do 4G en R. ademais que a miña tarifa cambiárona o desaparecer a que tiña anteriormente.
Non me cadra nada. Sempre que falei con R foi todo rápido e sinxelo, mentres con Movistar teño agardado polo servizo técnico ata 20 minutos. O da espera de Movistar creo que o disfrazan coa “máquina”, que contesta rápido e pide que vaias facendo probas (aínda que a locución non entenda o que queres, obrígate a facer probas aínda que non teñan que ver co que precisas), pero para que te atenda un operador, tardas unha barbaridade. Con R estou encantado, sobre todo coa atención online por twitter. De Movistar non podo dicir o mesmo, xa me estreso de pensar en chamar.
Eu hai pouco chamei para facer un cambio de tarifa e estiven 30 minutos ao teléfono, (30 minutos!!) dos que aproximadamente só 7 ou 8 falei con outra persoa. Tiña a orella quente de tela pegada ao aparello, claro. E pouco máis e me tiro no chan a esperar que me atendan… polo resto, iso si, moi agradables.
o podes facer sen esperas en clientes.mundo-r.com ou dende a app de móbilR
Mirade a ver de onde ven a financiación da xente de Adeces, non digo máis.