Todas lembramos cando anos atrás as operadoras “regalaban” os móbiles polo mero feito de asinar un contrato de permanencia de 18 ou 24 meses, mais conseguir algo semellante a día de hoxe resulta practicamente imposíbel, xa que a práctica totalidade das operadoras optaron por establecer un mecanismo de financiamento a prazos.
O xigante Amazon vén de pensar nunha nova fórmula para permitir que as usuarias poidamos aforrar algo no prezo dos dispositivos, e aproveitando que consultamos a pantalla do noso móbil cando menos 50 veces ao día propoñen poñer neste espazo publicidade segmentada dos seus produtos á quen queira un aforro de 50 dólares (uns 45 euros).
Polo de agora trátase dunha opción dispoñíbel unicamente nos Estados Unidos para as usuarias de Amazon Prime, a suscrición premium de Amazon que elimina os gastos de envío e ten outras vantaxes, e para dous modelos de teléfono, o Moto G e o Blu R1 HD, mais non descartan levar este mesmo modelo de subvención a outros dispositivos.
No caso do Blu R1 HD, que custa 100 dólares, a subvención fai que quede na metade, 50 dólares, mentres que o Moto G pasa de custar 200 dólares a quedar en 150, arredor de 135 euros.
Que vos parecen este tipo de prácticas? Estaríades dispostas a sufrir a publicidade na pantalla do voso teléfono por un aforro de menos de 50 euros?