Simyo, a marca de baixo custo de MASORANGE, sorprendeu ao mercado ao anunciar unha subida nas súas tarifas de fibra e móbil, un movemento que vai na dirección contraria ao que é habitual entre os operadores de baixo custe. Esta é a primeira vez que a compañía realiza un incremento tan amplo nos seus prezos desde a súa fundación.
O detalle das subidas de prezos
A partir de agora, as novas contratacións de tarifas combinadas de fibra e móbil en Simyo terán un custe adicional de entre 2 e 3 euros ao mes. Ademais, a compañía elimina a opción de combinar fibra con tarifas de 0 céntimos, o que fai que a tarifa máis básica parta de 30,49 euros ao mes.
A tarifa máis económica combina fibra de 300 Mbps con móbil de 120 minutos e 40 GB por 30,49 euros. As tarifas con 40 GB manteñen o prezo de acceso, pero reducen a velocidade da fibra; e as opcións con 80 e 200 GB ven incrementados os prezos en todos os casos, independentemente da velocidade de fibra contratada.
A subida non afecta os actuais clientes de Simyo, que manterán as súas condicións contractuais sen cambios, diferenciándose así doutras subidas de prezos realizadas por operadores premium como Movistar ou Vodafone, que adoitan afectar tamén os contratos existentes.
Un movemento contra corrente no mercado low cost
Simyo opta por unha estratexia que contrasta coa tendencia xeral do mercado low cost, onde competidores como Digi, Finetwork ou Lowi seguen apostando por prezos cada vez máis reducidos.
Con todo, malia o incremento de prezos, Simyo segue destacando en características adicionais que manteñen a súa competitividade no mercado de baixo custe. Entre elas destacan a compatibilidade con 5G e VoLTE, a acumulación e compartición de datos entre clientes ou a venda de dispositivos a prazos.